ponedjeljak, 17. srpnja 2017.

Intelektualac ili seljak, dođe ti na isto

Sjećam se prve rasprave sa "intelektualcima" (čitaj: studentima Filozofije). Bio sam dosta mlađi (i trebale su mi pare) i ono što mi je zaokupilo pažnju jeste da sam bio bombardovan gomilom citata raznih mislioca koji su se slagali sa njihovim stavovima. Tad sam se prvi put osjećao k'o debil, jer, jebem mu, ako se jedan Chomsky slaže s tobom, mora da si pametniji od mene u pizdu materinu. Godinama kasnije ja sam to isto počeo raditi svojim "žrtvama" koje sam prao na ruke, jer ako isto k'o ja misli neko zajebaniji od mene - onda moram i ja biti pravo zajeban.

Marx, Chomsky, Žižek, pa i Muhamed A.S... svaki sijeva sa Facebook news feedova, svaki govori nešto pametno, svaki podržava mišljenje onog što je kopirao citat, svaki Ibri piće plaća (osim Muhameda, njemu vjera ne dozvoljava).

Vidite, trebalo mi je dosta godina da skontam jednu bitnu stvar, a to je da su i intelektualci, k'o i mi "obični smrtnici", jedna obična hrpa govana, koja formira stavove k'o i mi, samo ih naučnim radom dodatno zacementira sve sa armaturom i fasadom okolo.

Komunizam je savršen, ljudi nisu
Krenimo redom:

  • Na Jean-Paula Sartrea je uticao njegov dedo
  • Bertrand Russell je bio na ivici samoubistva
  • Kropotkina su maltretirali u školi
  • Johns Stuart Mill se kontao ubiti kad je imao 20 godina
  • Freud je mogao samo biti ili medicinar ili advokat... i radio je studiju o kokainu... na sebi!
  • Marx išao u školu u kojoj su predavali liberali, a volio je i popiti... i to pravo
  • Niče se nije ni s kim družio i nije imao smisla za šegu, šalu i pošalicu
  • Nozick je postao to što jeste nakon što je pročitao "Anarhija, država i utopija" Johna Rawlsa
  • Žižeka su prali sa "Frankfurtskom školom"
  • Na Chomskog su utjecali Židovi ljevičari
  • Heidegger je bio član Nacističke partije i podržavao Hitlera

Itd, itd.

Vidite, kao što sam prije pisao, ali ko me jebe kad me niko ne čita, čovjek prvo razvije "bias" (sklonost ka nečemu) pa ga vremenom ili ruši ili cementira (u velikoj većini slučajeva cementira). Na bias obično utiče neki događaj ili neko u našoj blizini. Evo, najbanalniji primjer su Željo i Saraj'vo. Ja imam razvijen bias da je Željo bolji i da mi sad pod nos stavite 6.000 dokaza da nije, ja ću se do zadnje truditi da vas pobijem, pa čak se koristiti i strawmanima, ad hominemom, cherry pickingom... svejedno, Željo je za mene bolji od pitara i tačka. Eh, isto vam je i u "visoko" intelektualnom, "žu žu žu, Kriterion, Galerija Boris Smoje, vino i gluten free hrana, imam 120 kila jer je ljepota relativna" društvu.

"Je l' mogu dobiti jedan integralni čaj bez glutena i spisak tema iz filozofije o kojima možemo pričati?"
Prosječan musliman ima bias da je islamski svijet u svakom slučaju nedužan, te da je sve zavjera Jevreja i SAD-a (uključujući i Nobelovu nagradu kojih imaju tri), jer je k'o mali indoktriniran u tu arapsku religiju i nije imao povoda razmišljati kritički o njoj; prosječan komunjara je to što jeste jer mu se vjerovatno desilo nešto vezano nepravdu na poslu ili mu je k'o malom neko rekao da je MiG-29 bolji od F-16 (al' u kurcu), prosječan alternativac ne bi bio alternativac da se k'o mali mogao uklopiti u šire društvo, pa se samo mogao isfuravati kontajući što ga gađaju praznim limenkama pive kad na derneku pusti Sepulturu; prosječni navijač Sarajeva ne bi bio to što jeste da ga je imao ko na vrijeme uputiti na Želju...

Isto je sa intelektualcima, uvijek mora biti onaj "trigger" koji ih usmjeri tamo gdje su danas. Koliko uopšte ljudi znate da su promijenili životni pravac, a da to nije "više nije PRAVAC kafana".
 
Davno nekad su me napali jer sam rekao da sintagma "bošnjački intelektualac" ima smisla koliko "integralna janjetina". Vidite, to je MOJE mišljenje, a to je: samim tim što si "bošnjački" stavio ispred "intelektualac" ti si retard. Jebi ga, po mom nekom razmišljanju pravi intelektualac bi trebao biti operisan od nacije i religije (bar toliko da ih ne ističe), takođe operisan i od ljevice i desnice... ali nije, čast izuzecima. Vi ste, haveri, prvo postali Bošnjaci, pa tek onda intelektualci, a to, po meni, ne valja nikako.

Pa ja sam godinama mislio da su ateisti "crème de la crème" društva, totalno racionalni i objektivni... dok nisam skontao da smo i mi hrpa biased govana, koja se u djetinjstvu nije mnogo igrala s drugom djecom (ili čak bila bullyana), koja se sad, kad batine više ne vise u zraku, trudi sjebati druge ateiste, jer, je l', kako to biva i u svim ostalim geek kulturama njihov ateizam je "ateističkiji" od ostalih.

Moj ateizam je ateističkiji od vašeg, ja sam bio ateista dok još bog nije postojao
Hajd' evo vam vježba za razmišljanje:

Povežite pojmove:

Jugoslavija............ nacionalizacija............ Sarajevski proces............ recesija

Ako ste zadrti ljevičar, izgledat će ovako:

Bila Jugoslavija... Tito uzeo zemlju profiterima i dao narodu... osudili disidente koji su radili na razbijanju države... zapadne banke nam podmetnule recesiju

Ako ste Bošnjak nacionalista, nekako ovako:

Bila Jugoslavija... Tito uzeo zemlju ljudima koji su imali sva prava na nju... osudili ljude samo zbog drugačijeg mišljenja... bila recesija jer je ekonomija bila u kurcu

Vidite, sva četiri pojma su faktovi, na vama je samo kako ćete ih interpretirati. Evo, dajte mi dovoljno sredstava i dokazat ću vam skoro pa bilo šta: povezanost broja gejeva sa prosperitetom zemlje - nema frke, povezanost slavenske kulture i manjka terorizma - naći će se način kako bi se to dovelo u korelaciju.

Više fegeta = razvijenija država... a sad: YMCA!


Moj savjet vam je da izaberete svoj put (to ćete uraditi svakako). Jebo vas npr. Chomsky, on samo brani svoje "anti-imperialističke" stavove i pravo je dobar u tome. Da je njegovo učenje tako savšeno ne bi mu 2004. godine skovali knjigu "The Anti-Chomsky Reader", u kojoj je iskritikovano njegovo političko mišljenje. Elem... gledajte statistike, čitajte faktove, a zaključak ćete ionako vjerovatno donijeti pogrešan.

Nema komentara:

Objavi komentar